Inici Enrere Endavant

Pla d'actuaciˇ

Els hi proposa, primer fer una anàlisi a priori de cadascuna de les seqüències: és a dir d'imaginar el que van a fer els alumnes, els procediments que utilitzant, les dificultats que ells troben, els errors que van fer. Els hi proposa al final de l'anàlisi completar la taula següent:
  Actitud de l'alumne(1) Actitud del mestre(1) Funcions dels errors en l'aprenentatge(2) Qui valida les produccions dels alumnes?(3)
Seqüència 1        

Seqüència 2
       

Seqüència 3
       
(1) Es tracta de troba un o dos qualificatiu que permetin de caracteritzar l'actitud de l'alumne, de l'ensenyat.
(2) Es tracta de precisar si els errors dels alumnes juguen un rol particular en l'aprenentatge i en aquest cas han buscat el que els provoca o al contrari el que els evita.
(3) Significa qui decideix si les produccions dels alumnes són justes o no?


I un cop omplin la taula per cada professor els hi torna a proposar les qüestions inicials "Com els alumnes aprenen?" Què és el que afavoreix l'aprenentatge"

Inici Enrere Endavant Amunt