FITXA 1  impressio.gif (313 bytes) >     index


Matemàtica personal

FICHA1.GIF (23984 bytes) El primer repte d'un consumidor és, sens dubte, conèixer el propi cos, que externament, és motiu d'una constant renovació i/o rehabilitació consumista. Deixant de banda la fracassada proposta inicial d'Adam i Eva d'anar sense res i l'efímera solució vegetal que ni tan sols tingué èxit en el paradís terrenal, les persones han anat desenvolupant al llarg de la història un ampli espectre de possibles presentacions personals estretament lligades al moment cultural.

Hi ha parts del cos a tapar, d'altres a ser ensenyades, d'altres a ser transformades, d'altres a ser canviades... De vegades les motivacions són estètiques, religioses o culturals i en altres casos hi ha unes respostes lligades al fred, a la calor, al caminar, la higiene, etc. Així,

entre unes necessitats ineludibles i unes convencions gratuïtes, les persones esdevenen consumidores de roba, calçat, ulleres, joies, perfums, cosmètics... i es crea un important sector dedicat a satisfer aquests requeriments. En aquest procés productiu apareix imprescindible i inefable la matemàtica inclosa en talles numerades i mides determinants, amb mesures de tot tipus ordenant les ofertes

Activitats i Suggeriments Més coses Nulla Dies Referències